سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی بازی بهترین سلاح 2

اگر شما به دنبال بهترین سلاح های بخش 2 هستید، به جای درست آمده اید. تعداد اسلحه های موجود در بخش 2 بیش از حد است؛ انواع مختلفی از تقریبا هر سلاح وجود دارد، بنابراین آسان نیست که در اولین نگاه بدانیم که بهترین سلاح های بخش دوم مطلق است. من تقریبا 150 ساعت در دنیای بخش 2 صرف کرده ام و در زمان من برای کاوش در واشنگتن دی سی، من تقریبا هر اسلحه ای را یافتم که می توان یافت. در اینجا بخش دوم بهترین سلاح برای هر سناریو است.

بخش 2 بهترین سلاح توضیح داده شده است

من باید با توضیح تجربه خود در مورد فروش بازی ps4 با استفاده از اسلحه های خاص، این راهنما را از بین ببرم. این راهنما پس از تست دقیق تقریبا تمام اسلحه های اصلی در بازی، بر اساس نظرات استوار است و در حالی که آمار هر فرد برای هر سلاح وجود دارد، بخش دوم بهترین اسلحه ها در نهایت به آن دسته از بازی هایی که به سبک بازی شما مناسب است، بهترین است.
برای آمار فردی هر سلاح، Reddit user / u / AdmiralRegis دارای یک صفحه گسترده فوق العاده است که شامل همه چیزهایی است که همیشه می توانید رویای آن را داشته باشید. این منبع برای تمام شماره های آسیب دیده موجود در اینجا است. با این حال، تمام آمارها عادی می شوند، بدین معنی است که آنها در PvP نرمال چه میزان آسیب می گذارند. در PvE، مقادیر متفاوت خواهد بود، اما توصیه های سلاح من همیشگی خواهد بود. حالا، اجازه دهید نگاهی به بهترین سلاح های Division 2 ببریم - به جز Exotics Division 2 ، به دلیل اینکه آنها در کلاس خود قرار دارند و تا زمانی که بازی نهایی قابل دستیابی نیستند.

 

M60 - تفنگ ماشین سبک

M60 LMG یک نیروگاه واقعی است که با احتمالا اسلحه مورد علاقه من در کل بازی شروع می شود. اسلحه های سبک نور به طور کلی برای مبارزه با برد طولانی نمی باشند، زیرا بازتاب آنها بر روی دیوانه است، اما M60 در هر ثانیه آسیب های مضحک - در نزدیکی بالای تمام سلاح های اتوماتیک - و می تواند 100 گلوله را قبل از نیاز به بارگیری مجدد کند.

این که آیا شما مایل به استفاده از M60 به عنوان محدوده نزدیک خود و یا سلاح متوسط ??می افتد به مدل های سلاح شما تجهیز. تمرکز بر افزایش شانس ضربه و آسیب و آسیب به نخبگان برای سابق، و یا اگر شما می خواهید دومی، بهبود دقت، ثبات و محدوده بهینه را انتخاب کنید. اگر شما می توانید شانس ضربه های بحرانی خود را به 50? افزایش دهید، با 100 دور در هر کمربند، این بسیار مهم است.

مدل 700 - تفنگ مارکسمن

مدل 700 در تاریخ 5 آوریل تحت تاثیر یک نرگس کوچک قرار می گیرد، اما نباید از نقطه آن به عنوان بهترین تفنگ شکارچی موجود استفاده شود. همچنین، این خاص به مدل پایه 700 است - M700 Carbon و Tactical در هیچ کجایی به اندازه قدرتمند نیستند. ساعت بازنگری است طولانی در این توپ مطلق، اما زمانی که شما با استفاده از آن را برای شروع دعوا در دشمنان است که شما تا کنون ندیدهاید پس از آن تعویض به سلاح های دیگر خود را به عنوان آنها در موقعیت خود را پیشبرد، مهم نیست. شما می توانید قبل از اینکه آنها حتی می دانید که آنجا هستند، منفجر می شوید.

 

من شروع مقیاس VX1 با بزرگنمایی 12 برابر را دوست دارم، به خصوص از آنجایی که آن + 30? آسیب سرخ است، اما این باعث می شود که بارگذاری مجدد حتی طولانی تر شود. اگر شما می توانید با مقیاس پوچ با مقیاس CQBSS (8x) قرار دهید، مطمئنا تغییر دهید، زیرا در عوض با دقت 20?، با آسیب دیدگی + 35? مواجه می شوید. بعد از هر گلوله با این هیولا، هدف شما از بین بردن هدف شماست، بنابراین دقت 20? تاثیر زیادی نخواهد داشت. به همین ترتیب، شما می توانید یک محدوده نزدیک را بسازید و از صندلی های شخص ثالث استفاده کنید تا از مدل 700 در فاصله نزدیک تر استفاده کنید.

تفنگ ساچمهای P90 در تعدادی از تیراندازان آنلاین دیده شده است و همیشه از یکی از بهترین ها برخوردار است.این تفاوت در Division 2 است، زیرا حتی اگر دارای حداقل DPS مطلق (آسیب در ثانیه) در کلاس سلاح باشد، آن 60 قلم در هر مجله دارد و یک بار خسارت ثابت را بدون نیاز به بارگذاری مجدد در اختیار شما قرار می دهد.

بعضی از بازیکنان در خصوص Vector به این دلیل انتخاب می کنند که دارای بالاترین میزان RPM و DPS در کلاس است، اما تنها 19 گلوله در هر مگابایتی، به این معنی است که تقریبا به طور مداوم بارگذاری می شود. چشم انداز بازتابی را در P90 بگذارید و روی افزایش شانس ضربه های بحرانی خود تمرکز کنید و به میزان زیادی آسیب می رسانید که آمار نشان می دهد.

 

 

Mk16 - حمله تفنگدار

برای اینکه عادلانه باشد، نمی توانید با هر یک از تفنگ های تهاجمی در بخش 2 اختلاف نظر داشته باشید. آنها همه DPS بسیار مشابهی را ارائه می دهند و فقط با استفاده از آنها به طور گسترده ای مورد علاقه خود را پیدا می کنید. با این توضیح، Mk16 دارای طولانی ترین محدوده است و بهترین انتخاب است اگر شما از آن در کنار چیزی مانند SMG استفاده می کنید، زیرا دیگر تفنگ های تهاجمی شما را با دو اسلحه ای که کار مشابهی را انجام می دهند، می گیرند.

 

برای کمک به اهداف در محدوده طولانی، آن نیز دارای یکی از کمترین نرخ RPM در کلاس در 625 است. به دنبال اصلاحاتی که دقت و ثبات را بهبود می بخشد، و Mk16 می تواند دشمنان را از میان دورانی نابود کند. از طرف دیگر، اگر به یک تیر نزدیک نزدیک شوید، به سوی FAMAS یا P416 نگاهی بیندازید؛ سابق دارای بالاترین میزان RPM در کلاس (در کنار CTAR) است در حالی که آخرین ترکیب RPM سریع با آمار بالا آسیب برای یک مقرون به صرفه مناسب است.